Clash Royale – tipy na deck #5
Víkend se blíží a je tu další tip na Clash Royale balíček (deck), který rozhodně stojí za vyzkoušení. Je tu silná (doslova) kombinace Golem – Sparky.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
cena decku: 4,1 elixíru
tip: Po kliknutí na název karty se dostanete se stránku karty, kde si o ní můžete přečít další detailní informace
Golem – tank, za který budete schovávat další jednotky. Sám útočí pouze na budovy a po jeho zničení v tom pokračují dva menší Golemové. Jeho výhodou je velký počet životů, takže soupeřovi trvá, než ho zničí.
Sparky – karta, která dává největší poškození na jednu ránu. Je dobré schovat jej za Golema, pak může velice rychle zničit věž. Kvůli pomalému nabíjení se dá snadno zničit malými početnými jednotkami, vždy proto mějte nějakou kartu, kterými se jich zbavíte.
Executioner – výborný k ničení malých jednotek. Velmi silný je taktéž při použití s Tornadem, které nepřátele dostane k sobě a Executioner je pak může poškozovat všechny najednou.
Tornado – malé jednotky (Minions, Skeleton Army, …) dokáže zničit samo. Ostatní pak dostane k sobě, takže na ně můžete zaútočit najednou (pomocí Executionera, ale i Sparkyho)
Zap – obranná karta proti malým jednotkám s malým počtem životů.
Bats – slouží zejména k obraně proti útokům ze vzduchu. Hodí se jako podpůrná jednotka Golemovi a Sparkymu, kteří do vzduchu neútočí.
Goblin gang – dokáží celkem rychle zničit velké jednotky s množstvím životů, dva z nich mohou zároveň útočit i na nepřátele ve vzduchu.
Tesla – obranná karta. Díky rychlosti výbojů si dokáže poradit i s některými malámi jednotkami (Minions, Skeletons, …). Když ji dáte na osu arény, nepřátelské jednotky půjdou nejdříve k ní a tím získáte více času na jejich zničení dříve, než dojdou k Vaší věži.
Možné náhrady
Někteří možná nějakou kartu nemáte, nebo ji nemáte na dost dobré úrovni. zde je několik tipů, jaké karty lze použít jako náhradu:
Hraní na začátku bitvy
V začátku můžete mít trochu problémy kvůli vyšší ceně decku. Nedávejte najednou do arény Golema a Sparkyho. Jsou moc drazí a nezbyl by Vám elixír pro karty, které by je bránily.
Hraní při x2 Elixíru
Vaše silná část hry. V této části tolik nevadí vyšší cena decku a snáze postavíte útok tak, jak potřebujete. Nejlepší je postavit útok Golem, za něj Sparky a nějakou kartu, která je bude bránit.
Pokud se potřebujete bránit nepřátelským útokům, proti pozemním jednotkám se dá dobře použít Sparky schovaný za věží. Tak na něj napřátelé nemohou a on může rozdávat své velké rány. Dobře se dá použít i s Tornadem. když jeho použití dobře načasujete. Tornado dostane všechny jednotky k sobě a Sparky jim následně dá (a většinu zabije) svou obří střelou.
Zavěr
Tento deck je velice silný, pokud se Vám podaří přebrat iniciativu ve hře a soupeře donutíte se bránit. Jeho nevýhodou je celkem velká cena karet, která Vám neumožňuje vždy použít karty, které potřebujete.